Al Nadal, regala joguines no sexistes

Arriba el Nadal, una època que és sinònim de regals. La influència dels anuncis de la televisió i de les xarxes socials són un factor decisiu en la tria de jocs i joguines.

Tot i que cada cop més empreses aposten per campanyes publicitàries basades en la igualtat de gènere i en trencar estereotips, encara avui dia la majoria de la publicitat de joguines continua sent molt sexista i pot tenir un gran impacte en la percepció que els infants tenen dels rols dels homes i les dones a la societat.

L’Ajuntament de Sant Boi  posa en marxa la campanya ‘Per Nadal, regala joguines no sexistes’ posant el focus en la importància de triar  les joguines per canviar la tendència d’educar a partir del model ‘nenes cuidadores’ i ‘nens competitius’.

La campanya, que la podeu seguir aquests dies a les xarxes socials @igualtatstboi, forma part del projecte coeducatiu sobre joguines i videojocs no sexistes que des del Centre de Recursos i Documentació de les Dones es va posar en marxa fa ja alguns anys.

Per Nadal, regala joguines no sexistes.